Assalamulaikum..... Aku takde planning nak buat buku ke apa, walaupun ada orang suggest suruh buat buku. Sebabnya aku memang tak istiqamah dalam menaip/rekod pengalaman mengembara ni. I write for fun and sharing purposes. Tak tau la nanti tetiba dapat ilham jadi travel writer. Macam tak mungkin je... So, after two month resignation notice and almost a month break, here I am in Australia. Currently I'm staying with friends of friends of friends of friends house for free (rolling eyes). I have to be conscious of my spending as whatever amount of money that I have must be divide by 3.5 (crying). Touch down Melbourne Airport jam 9.40 malam, 14th Februari 2017. Ye, aku tau Valentines Day. Tapi aku tak sambut dan yang penting ticket paling murah time ni... Immigration was breeze. Tak ada pula kena soal apa-apa yang pelik. Dia just tanya apa visa aku sebab dekat arrival card aku tick nak duduk Australia selama setahun (hopefully, InsyaAllah). Cuma kena beratur panjang la..mema...
Salam, This is my 1st entry..Org putih putih pon penah ckp there alway the 1st for everything.. Thanks to my friends yg selalu blogging dan dari situ timbul minat utk berblog.. So, this is my first entry..i hope i'll be back with more interesting story.
tahniah!!wat part time eh?
ReplyDeletethanks..haah.. tak mampu nak buat fulltime. commitment banyak.hehe
ReplyDelete