2013: Ringkasan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

dalam pada cerita pengeboman di Dannok menghiasi dada televisyen,  aku pulak sibuk merancang perjalanan ke Hat Yai dan Krabi. overland. mungkin ni dah basi bagi sesetengah orang. Tapi aku tak sabar. wal hal exam tinggal beberapa hari, ada assignment yang perlu dihantar sebelum 31 December. 

Paling sedih, terdelete semua gambar dalam blog. huhu. nak upload balik tak tahu bila zaman. maka bertabah la peminat-peminat baca blog untuk entry tidak bergambar bagi entry yang lepas.  kalau aku rajin aku reupload la balik.



Aku mulakan 2013 dengan trip ke Korea pada bulan Januari, diikuti trip ke Guilin-Hanoi dibulan Mei, Bulan 8 ke Kota kinabalu.Korang tak nampak entry untuk trip-trip yang disebutkan??haha..sori..aku akan cuba sedaya upaya untuk update mana yang termampu. Bila dah takde laptop ni susah pulak nak update entry. this entry typed from my baby note handphone.

Lepas Ogos, kaki aku terikat. Aku kembali ke sekolah. Kewangan juga tak berapa nak baik. sebab nak kena kumpul duit bayar yuran sekolah. tapi aku sempat naik broga, disemenyih. haha. gila kentang. orang lain dah lama naik. aku baru ada kelapangan untuk nik broga. memng basi. 

Ada rasa berdebar menjenguk. Tahun depan akan ada bos baru. Bila dah 2 tahun bekerja tanpa seorang bos. Semoga bos baru tu ok.

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang. semoga 2014 melakar kenangan indah. semoga aku menjadi insan yang lebih baik. semoga aku diberi kelapangan masa, rezeki untuk terus berkelana. insyaAllah.


























Comments

Popular posts from this blog

Misi 365 Hari: Melbourne 2.0

Misi Bandung - Day 3

Misi 365 Hari: Hillston - Canberra - Sydney - New Castle (October 2017) Part 1