Survey AA ticket part 2

Assalamualaikum..

Dah malam- malam ni baru ade mood nak mengemas kini blog yang dah agak bersawang ni..
Kalau di ikutkan aku ni bukan blogger tegar..kalau ade mase terluang plus mood terluang, baru la update.. Entry untuk korea bulan 11 pun xsiap2 lagi..uhuhu...

Last week AA ade buat big sale...YES!! big sale..Nak survey ticket untuk ke New zealand..ehem2..

Tepat jam 12.00 tengah malam tanggal 15 Februari aku dah duduk menghadap laptop..
But, unfortunately due to heavy traffic aku stuck di AA punya waiting room..
Akhirnya mengalah dan terus melelapkan mata dengan niat kalau terjaga ditengah malam/pagi, nak try book ticket.

Tepat Jam 4.15 pagi, terjaga lena ku....
aku terus open laptop..haha..nice..Kejap je dah dapat masuk AA punya website..

Dan AKIBATNYA..."berkat kegigihan bangun awal"...

terbeli ticket ke Perth Nov 2012 nanti..dan..
ticket ke Korea Jan 2013..omo..ottoke..addicted sungguh..
Mintak maaf NZ..ticket NZ mahal, so, kene tunggu next promo..
Lepas ni kene berpikir macam mana nak bagi tahu mak yang aku nak ke Perth and Korea (again?).
Tapi kakak kate lame lagi, itu boleh dipikir kemudian..

As a conclusion, sesungguhnya, AA memang mampu utk merabakkan mata dan poket aku..
Sekian..

Comments

Popular posts from this blog

Misi 365 Hari: Melbourne 2.0

Misi Bandung - Day 3

Misi 365 Hari: Hillston - Canberra - Sydney - New Castle (October 2017) Part 1