Shangri la putrajaya

..... السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Kali ni aku nk review hotel mahal.hehe. aku stay kat sini masa training team building company. So, bab harga, aku tak tahu. Aku just review tempat tu.

Aku dapat twin room. Katil saiz super single. Boleh share dua orang.

Katil. Supercomfy. Sila abaikan sepah2 tu

Ada tv dengan small pantry. Semua dalam kotak tv.
jakuzi. Agak2 kalau nak memanjakan diri tu, bolehlah berendam sampai kecut
Bilik ayaq transparent. Agak2 hang berani ka nk mandi sini?
Bilik air ada jakuzi tu ade tingkap yang boleh dibuka. Boleh la feeling cam tgh honeymoon. AkU ada feel macam tengah honeymoon pulak.

Ok la. Setakat ni jela review aku.

Comments

Popular posts from this blog

Misi 365 Hari: Melbourne 2.0

Misi Bandung - Day 3

Misi 365 Hari: Hillston - Canberra - Sydney - New Castle (October 2017) Part 1