Bandung - Pendahuluan

Assalamualaikum..

Selamat malam semua..Mata aku dah tak nak bukak ni sebenarnya, tapi hati berkobar-kobar nak menaip entry bandung.

untuk trip kali ni, ticket telah di"book" setahun yang lepas..Lebih awal dari ticket aku ke korea hari tu.
Mase tu AA ade wat sale 10 sen tu.. tapi aku tak dapat la yang seposen tu.. yang aku dapat ticket ke bandung "return" RM 80. Memang gile kentang!!haha..

Bandung trip tak membuatkan aku excited macam korea trip. Basically, Bandung trip adalah kembara sisterhood untuk membeli belah..>_<

Untuk penginapan kat sane, aku stay kat POP hotel. nak tau lebih lanjut, klik sini. untuk twin room, 4 malam kitorang di kenakan cas sebanyak RM 405.37. kalau bahagi dua dalam RM 203. Ok la tu. kire murah..dari review kat agoda, nampak macam ok, cantik dan bersih..xkesah la..nak tido je pun ^_^

asalnye nak book orange home, tapi fully book lak, so, xjadi..beralih ke POP hotel.

sekian update untuk malam ni, bersambung di waktu aku rajin..hehehe

Comments

  1. wow best nye jalan2 jugak... dah sampai Korea.. nanti saye bace abis semua post ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi cawan, segan lak..blog sy xde pape..tapi kalau nak bace tu sile2 kan la..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Misi 365 Hari: Melbourne 2.0

Misi Bandung - Day 3

Misi 365 Hari: Hillston - Canberra - Sydney - New Castle (October 2017) Part 1