Bosan!!- edited version

Assalamualaikum..
hari Jumaat penuh berkat..tapi aku pny smgt nak kerja makin likat...xmau keje..
Dengan gigih aku taip entry guna Hp kesayangan..

Ape nak buat bila keje xde semngt.Masuk keje je, dah start fikir nak balik..
Adoi..ade ape2 tips yang boleh diamalkn supaya lebih semngat nk keje.
Skrg ni ssh nk carik keje baru...sbb gaji kat sini dh cantik..nak carik kt tmpt lain xdapat la...
isk3..

kene bersyukur ade keje yg ok..xsemua kwn2 aku dpt peluang yang same..ok..ni nak pujuk hati..

Bosan keje punya pasal, balik keje aku pegi daftar kursus menjahit..haha?? daebak!!
dan....layan Yakult 5 botol in 1 shot!! haha..end-up, sakit perut..-xde keje,saje carik nahas.

aku dan yakult



Kenangan silam di bumi klang

BOSS! I'LL DEFINITELY WILL RESIGN NEXT YEAR!
you better watch out!

Comments

Popular posts from this blog

Misi 365 Hari: Melbourne 2.0

Misi Bandung - Day 3

Misi 365 Hari: Hillston - Canberra - Sydney - New Castle (October 2017) Part 1